Csung Jüan Csikung - csikungtanito.hu
    
Az élet galériája
 
Switch to english language

    
Fizetési és szállítási tájékoztató
    
  
szállítás és fizetés Szállítás és fizetés

A megrendelt termék(ek)et a Magyar Posta utánvétes csomagként szállítja ki Önnek.
 
A postaköltség az alábbiak szerint alakul:

 Bruttó 50.000,- Ft összértékig: 2.941,- Ft
 Bruttó 50.000,- Ft összérték felett:  minden megkezdett 10.000,- Ft után  + 290,- Ft
 
A csomagot a postás kézbesíti, átvételkor neki kell kifizetni a termék(ek) árát és a postaköltséget.
A csomagot „Címzett fizet” jelöléssel küldjük, ezért a postaköltség nem szerepel a termék(ek) számláján! A postaköltségről a számlát a postástól kérje!
Ha a kézbesítéssel kapcsolatban bármilyen kérdése lenne vagy probléma merülne fel, keressen bennünket telefonon (06-56/410-916)
 
 
    
rendelés Rendelés

Rendeléseiket telefonon munkanapokon a nyitvatartási idő alatt tudjuk fogadni.

Ha személyesen kíván vásárolni, kérjük előtte mindenképp egyeztessen velünk telefonon a 06-56/410-916-os vagy a 06-20/321-4131-as telefon-számon.

Internetes rendeléseiket hétköznap és hétvégén is éjjel-nappal tudja fogadni rendszerünk.

A rendelési folyamat során Ön megadhatja számlázási és szállítási adatait, valamint a rendelni kívánt termék darabszámát a termék megnevezése mellett. Egyszerre több terméket is rendelhet. Rendelését a „Megrendelés elküldése” gombbal tudja véglegesíteni. A Harp's Kft. a rendelés során megadott adatokat harmadik személynek nem adja tovább.

A rendszer az Ön által megadott e-mail címre fogja elküldeni a megadott adatokat tartalmazó visszaigazolást. Kérjük ellenőrizze az adatokat, mert a terméket/termékeket  a közölt címre és névre postázzuk. Amennyiben módosítani szeretne rendelésén, úgy a rendelést követő 2 órán belül megteheti egy, a harps@harps.hu címre küldött levélben.

 
 
rendelés feladása Rendelések feladása

A várható szállítási időt a rendelés visszaigazolás tartalmazza.
A feladás napján a csomag várható érkezési idejéről a megadott e-mail címen vagy telefonszámon tájékoztatjuk.

Szállítási idő: 2-7 nap (terméktől függően)

Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a várható szállítási időpontról külön tájékoztatjuk a rendelésnél megadott e-mail címen.

A feladott termék(ek)et a posta a feladást követő 1-2 napon belül leszállítja.

Amennyiben Ön későbbi időpontban szeretné a küldeményt megkapni, lehetősége van a „Megjegyzés” résznél ezt a kérését feltüntetni.

 
 
garanciális feltételek Általános garanciális és szerződési feltételek

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, és a 45/2014. (II.26.) Kormány rendeletben foglaltak az irányadóak.

A termékekre a vásárlás napjától számított 1 évig jótállást vállalunk. A jótállási feltételek az egyes termékekhez tartozó termékismertetők végén találhatók.

Megjegyzés: Egyes termékek esetében a termékismertető eltérő garanciális feltételeket is tartalmazhat.

A kereskedő és a megrendelő között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra és a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A kereskedő és a megrendelő között létrejött elektronikus szerződés-, és megkötésének nyelve: magyar vagy angol.

 

"4.§ (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3.§ szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3.§ szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig
gyakorolhatja.
(3) Ha a 3.§ szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését."

A vásárló – írásban tett nyilatkozattal – jogosult elállni a szerződéstől. Ez esetben a vételár visszatérítésére akkor tarthat igényt, ha a terméket (felbontott vagy felbontatlan - lehetőleg eredeti - csomagolásban) és a számla másolatát – saját költségén – a HARP’S Kft. telephelyének címére (5000  Szolnok, Baross Gábor út 20. II.em. 207/a) tisztán, sérülésmentesen, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban visszaküldi.

 
 
hasznos tippek Hasznos tippek

Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:

A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni. Kérjük ügyeljen arra, hogy a saját neve mellett szükség szerint a cég, vállalkozás nevét is adja meg! Nagyobb cégeknél értesítse a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját, hogy küldeményt vár!

Feltétlenül ügyeljen a pontos szállítási adatokra. Amennyiben Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van az ajtóra vagy a postaládára kiírva, a téves kézbesítés elkerülése végett a szállítási adatoknál adja meg az ott szereplő nevet is.

Ha a csomagkézbesítő nem talál senkit a címen, értesítést hagy a küldemény érkezéséről. Sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.

 
 
ha nem érkezik meg Mi a teendő ha nem érkezik meg a küldemény?

A feladott rendelésekről a Harp’s Kft. pontos nyilvántartást vezet. Ha egy küldemény nem érkezik meg, első lépésben kérjük jelezze számunkra a problémát a harps@harps.hu e-mail címen vagy az 56/410-916 vagy 20/321-4131-as telefonszámok egyikén. Kérés esetén megadjuk Önnek a postai ragszámot, ami alapján a helyi postán érdeklődhet. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy tudakozványt indítunk el, ami alapján a posta kideríti a küldemény sorsát. Probléma esetén kérjük nyugodtan forduljon hozzánk, hogy megtehessük a szükséges lépéseket.

 
           
    
< vissza az előző oldalra
 

<< vissza a nyitóoldalra
    
    
    


 

 Árukategóriák
Madárriasztók  Madárriasztók
Elektronikus madárriasztó - Broadband Pro
Műbagoly
Stroboszkóp lámpa
 
Balkonvédő elemes madárriasztó 
Elektromos madárriasztó - BirdXPeller Pro 
Rágcsálóriasztók  Rágcsálóriasztók
Egérriasztó és patkányriasztó - Pest-X
Rovarriasztók  Rovarriasztók
Hangyariasztó - Pest-X
    
  
   
Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre!